The NXT GM: Postillion geeft baan als General Manager weg

11 juni 2018 | David Bakker

Postillion Hotels biedt de winnaar van de 'The NXT GM Challenge' een bijzondere prijs: een baan als General Manager van Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer. 'The NXT GM Challenge' is een wedstrijd voor ambitieuze Hotello's en is een initiatief van HotelloTOP, een platform voor alumni van Nederlandse hotelscholen. HotelloTOP reikt jaarlijks al de 'Talent of the Year Award' en de 'Hotello of the Year Award' uit aan Hotello’s die onderscheidend gepresteerd hebben binnen of buiten de hospitality.  Postillion Hotels en HotelloTOP willen met deze nieuwe challenge met verrassende prijs getalenteerde Hotello's een vliegende start geven in het hotelwezen. Geïnteresseerden kunnen zich vanaf maandag 11 juni inschrijven via de website van HotelloTOP.

 

Met het uitreiken van deze prijs biedt Postillion Hotels een podium aan getalenteerde Hotello's. Als jonge organisatie - de gemiddelde leeftijd van General Managers is 35 jaar - vindt Postillion het belangrijk om ambitie en talent te stimuleren en aan Hotello's te laten zien hoe veelzijdig de hotellerie is. Erik-Jan Ginjaar, Algemeen Directeur van Postillion Hotels: "We zijn op zoek naar mensen die lef hebben en niet bang zijn om deze unieke kans met beide handen aan te grijpen. We zijn ontzettend nieuwsgierig naar wat de toekomstige top-Hotello's van Nederland te bieden hebben." Stephanie van Oorschot, voorzitter HotelloTOP sluit zich hierbij aan: "Wij zetten ons in voor veelbelovende starters in de hospitality en vinden het geweldig dat we nu samen met Postillion Hotels zo'n bijzondere prijs kunnen weggeven aan een van deze talenten."

 

Een jaar lang General Manager

De winnaar van de 'The NXT GM Challenge' wordt voor twaalf maanden General Manager van Postillion Hotel Amersfoort Veluwemeer. Elke maand zal een 'captain of industry' de winnaar begeleiden. Op die manier komen alle aspecten van het vak aan bod en kan de Hotello zich tijdens deze kick-start van zijn of haar carrière op verschillende vlakken ontwikkelen. Bij de inschrijving moeten deelnemers op originele wijze aangeven waarom mensen met én voor hen willen werken. Medewerkers van HotelloTOP en Postillion zullen op basis van de inschrijvingen tien deelnemers kiezen. Deze worden vervolgens door een onafhankelijke vakjury in verschillende rondes beoordeeld. De winnaar, die van start gaat met zijn of haar nieuwe baan in september 2019, wordt op 9 januari 2019 bekendgemaakt tijdens het HotelloTOP Year Event 2019

 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Internationaal
Chinees bedrijf HNA verkoopt Radisson

Het Chinese HNA Group heeft niet langer de ambities om de grootste hotelspeler ter wereld te worden. Dat werd duidelijk na de verkoop van Radisson hotelgroup afgelopen week, zo lezen we op de website van het FD. Eerder dit jaar verkocht het Chinese bedrijf ook al zijn belang in Hilton Internation...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: