Van der Valk Hotels lakken door voor Tijn

25 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Op zaterdag 2 en zondag 3 september organiseren Van der Valk Hotels de actie 'Hotels Van der Valk lakken door voor Tijn'. Bij verschillende Van der Valk hotels kunnen mensen op 2 en 3 september tussen 12:00 uur en 19:00 uur hun nagels laten lakken voor het goede doel. Dit is in het kader van de actie Lak door Tijn, wat onderdeel is van stichting Semmy.

Met de actie Lak door Tijn is meer dan 1,2 miljoen opgehaald. Stichting Semmy blijft zich inzetten voor Tijns lotgenoten. Hier dragen de Van der Valk hotels graag een steentje aan bij. De deelnemende Van der Valk hotels zijn: Hotel Tiel, Hotel Goes, Hotel Haarlem, Hotel Hoorn, Hotel Nuland, Hotel Vianen, Hotel s’ Hertogenbosch-Vught, Hotel Volendam en Hotel Leusden-Amersfoort.

Veel geld nodig

Elfi van der Valk : “Als je een doel hebt en focus dan kom je heel ver. Er is nog veel geld nodig voor onderzoek naar hersenstamkanker. Iedere bijdrage brengt het doel dichterbij: het verlengen van de levensverwachting en uiteindelijk het vergroten van de overlevingskansen van kinderen die getroffen zijn door hersenstamkanker.”

Het uitgangspunt is dat er zoveel mogelijk potjes nagellak ter waarde 10 euro worden aangeschaft en dat er eventueel extra donaties worden gegeven aan de vrijwilligers die lakken. Iedere bijdrage brengt het doel van stichting Semmy dichterbij: het verlengen van de levensverwachting en uiteindelijk het vergroten van de overlevingskansen van kinderen die getroffen zijn door hersencelstamkanker.

Om samen zo veel mogelijk geld op te halen voor stichting Semmy, zijn de hotels nog op zoek naar extra vrijwilligers.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: