Zingen onder de hoteldouche

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Zingen onder de douche; iedereen doet het weleens. Het is de plek waar je vaak het best klinkt en niemand je kan horen. Voor iedereen die het stiekem toch wel leuk vindt om gehoord te worden tijdens het zingen onder de douche, heeft Aloft Hotels, onderdeel van Marriott International, een oplossing bedacht. Bij geselecteerde Aloft Hotels in Europa, waaronder Aloft Brussels Schuman, zijn hotelkamerdouches eenmalig omgetoverd tot professionele studiocabines. Je kunt hier zingen onder de douche, dit professioneel opnemen, terugluisteren en delen met anderen. De douche is voorzien van waterdichte opnameapparatuur waarmee gasten in het comfort van de hotelkamer hun talent kunnen laten horen.


Filmregisseur en muziekliefhebber Jon Karthaus, één van de juryleden voor de competitie Aloft: Project Star heeft de installatie gisteravond alvast uitgeprobeerd in Aloft Brussels Schuman, zoals je ziet op de foto. 

Aloft Hotels x UMG&B

Dit alles is onderdeel van de samenwerking tussen Aloft Hotels en Universal Music Group & Brands, bekend onder de naam Project: Aloft Star. De competitie heeft als doel veelbelovende Europese artiesten een kans te geven om hun talent aan de wereld te laten zien. Gisteren vond de Belgische finale plaats in Aloft Brussels Schuman, waarbij de drie geselecteerde artiesten Whyse, Melanie Mertens Polak en Inky Midway streden om de winnaar van België te worden. Ex-deelneemster aan de Voice van Vlaanderen, Melanie Mertens Polak werd door de driekoppige jury; filmregisseur en muziekliefhebber Jon Karthaus, A&R manager van UMG&B België Stijn Debontridder en singer-songwriter Milo Meskens tot winnaar gekroond. Zij neemt het op 15 november op tegen de winnaars van de overige landen die aan Project: Aloft Star meedoen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en de Oekraïne. De uiteindelijke winnaar van de Europese competitie krijgt een vliegende carrièrestart bij UMG&B en onder andere de kans om een single op te nemen en uit te brengen via één van UMG’s labels.

Muziekcompetitie

"Elk jaar zien we ongelooflijk, onontdekt talent opkomen via Project: Aloft Star. Dit jaar gaan we een stap verder met een nieuwe samenwerking met Universal Music Group om opkomende muzikanten verder te helpen en te ondersteunen," aldus John Licence, Vice President van Premium en Select Brands bij Marriott International Europa. "Douches en zingen staan nauw met elkaar verbonden, dus we hebben er een leuke draai aan gegeven door deze opnamecabine’s met innovatieve technologie te lanceren om nog meer opkomend talent aan te moedigen hun zangtalent uit de douche te halen en in de schijnwerpers te zetten.”

Het wereldwijde hotelmerk organiseert gelijktijdig wedstrijden in Amerika, het Midden-Oosten, Afrika en Azië / Oceanië om de volgende grote muzieksterren in deze regio's te vinden. De winnaars krijgen allemaal de mogelijkheid om een single op te nemen met UMG en krijgen toegang tot coaching mogelijkheden met UMG-vertegenwoordigers. Meer informatie over de wereldwijde competitie is te vinden op alofthotels.com.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards Hotelketens
Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnaars Hotel of the Year 2018

Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich voor het tweede jaar op rij ‘Hotel of the Year’ noemen. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, u...

Interview Longread
Interview: welke rol speelt de hotelkamer nog?

Rotterdam ontwikkelt zich tot een geweldige hotelstad. De Maasstad is meer en meer ‘in the picture’. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij zakelijke gasten, expats en studenten. We bezochten twee hoteliers in deze stad; zij runnen hotels met een sterke focus op de gemeenschappelijke ru...

Opening Internationaal
Courtyard by Marriott introduceert nieuw design in hartje Parijs

Courtyard by Marriott heeft een nieuw hotel in het centrum van Parijs geopend, tegenover het Gare de Lyon-treinstation, dat als zowel nationaal als internationaal knooppunt jaarlijks miljoenen reizigers ziet. De ligging in de dynamische wijk met een groot aantal flexwerkplekken en start-up incubator...

OTA's Tech
Ga de strijd aan met OTA's: 11 tips

Tijdens de afgelopen editie van HotelTech, georganiseerd door Hospitality Management, heeft Mike Roefs van Hoteliers.com een presentatie gegeven over de strijd met OTA's. Vanwege de overweldigende belangstelling voor deze presentatie, waarin Mike 11 bruikbare tips heeft gegeven, vatten wij de be...

Achtergronden Den Haag
Hotel Des Indes treedt toe tot de wereldtop van exclusieve hotels

Hotel Des Indes is geselecteerd om vanaf 10 december 2018 onderdeel uit te maken van de prestigieuze portfolio van The Leading Hotels of the World. Het vermaarde Haagse hotel komt hiermee in het gezelschap van meer dan 400 bijzondere en exclusieve hotels in 80 landen. The Leading Hotels of the World...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Fattal Hotel Group opent Leonardo Royal Hotel Amsterdam in Amstelkwartier

18 verdiepingen, 490 kamers en een balzaal van 900m2 met uitzicht over het water. Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is de volgende stap in de groeistrategie van de internationale Fattal Hotel Group. De groep is sinds 2007 actief op de Europese markt waar het merk Leonardo gevoerd wordt. Het nieuwe ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: