[FOTO'S] easyHotel met 153 kamers geopend bij Amsterdam Airport Schiphol

20 oktober 2019 | Thijs Jacobs

easyHotel Benelux heeft vorige week de deuren van haar nieuwste vestiging Amsterdam Airport Schiphol volledig geopend. Deze negende vestiging van easyHotel Benelux is met maar liefst 153 kamers het grootste hotel tot nu toe van dit snelgroeiende label.

Sinds afgelopen juli was een gedeelte van de kamers al beschikbaar voor de gasten, maar nu is het hotel geheel geopend. Op deze toplocatie biedt easyHotel Benelux met een openingstarief van € 44 per kamer per nacht de mogelijkheid tot zeer betaalbaar overnachten bij Schiphol en is daarmee de goedkoopste in de omgeving. Naast de gunstige prijs en het aanbod van 153 kamers heeft deze vestiging nog meer extra’s voor haar gasten op de planning staan. In tegenstelling tot de andere hotels biedt dit hotel wel een klein assortiment aan snacks en drankjes en is er de mogelijkheid om te relaxen in de lobby.

De perfecte uitvalsbasis

Door de centrale ligging is het easyHotel Amsterdam Airport Schiphol de perfecte plek om te overnachten voor gasten die ver van Schiphol af wonen en een vroege vlucht moeten halen of een geannuleerde vlucht hebben. Maar ook voor toeristen en zakelijke reizigers is het voordelig. Zoals alle vestigingen is ook deze locatie centraal gelegen en goed bereikbaar. Vanaf de bushalte dichtbij gaan er veel bussen richting Schiphol. De bus brengt je in twee haltes (ongeveer zes minuten) naar het vliegveld. Ook voor toeristen die het hotel gebruiken als uitvalsbasis voor Amsterdam ligt het hotel gunstig. Binnen drie kwartier sta je vanuit het hotel midden op het Leidseplein.

Nu wél aanbod van eten en drinken

Lucas Drewes, Operational Director van easyHotel: “De nieuwste vestiging easyHotel Amsterdam Airport Schiphol past in het moderne hotelconcept van easyHotel maar heeft ook een aantal nieuwe features. We willen met deze nieuwe vestiging onze gasten graag wat extra’s bieden. Daarom hebben we er voor gekozen om bij deze vestiging voor het eerst wél eten en drinken aan te bieden. De gasten kunnen kleine snacks, zoals broodjes, yoghurtjes en drinks krijgen. Daarnaast is er in het hotel een zitgedeelte en een lobby lounge waar de gasten heerlijk kunnen zitten als ze bijvoorbeeld moeten wachten of werken. We zijn erg trots om een vestiging bij Amsterdam Airport Schiphol te mogen openen en onze gasten ook bij Schiphol van onze service te kunnen laten genieten. Met ruim 153 zeer laaggeprijsde kamers is er zeker genoeg plek voor iedereen.”

Over easyHotel en Xcentric Hotels B.V.

easyHotel is een unieke hotelformule, bedacht door Sir Stelios Haji-Ioannou, oprichter van easyJet. Wereldwijd heeft easyHotel 30 hotels in de grote steden van Europa en het Midden-Oosten. easyHotel hanteert een unieke formule waarbij je vanaf €44 per nacht een eigen kamer met badkamer, uitstekende matrassen, airconditioning, TV en razendsnelle wifi boekt. Xcentric Hotels B.V. is master franchise houder van easyHotel in de Benelux en opende ruim acht jaar geleden het eerste easyHotel in Nederland. Er zijn nu inmiddels vestigingen in Amsterdam, Zaandam, Rotterdam, Den Haag, Maastricht en Brussel. Voor meer informatie zie www.easyhotelbenelux.com en www.xcentric-hotels.com

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: