Verbouwing Mercure Hotel Nijmegen Centre afgerond

17 mei 2017 | Roy Spijker

Het afgelopen half jaar heeft een grootse verbouwing plaatsgevonden in Mercure Hotel Nijmegen Centre. Alle hotelkamers zijn geheel gerenoveerd, inclusief splinternieuwe badkamers.

Francis Kam, General Manager vertelt: "Deze verbouwing mag gerust een huzarenstuk genoemd worden. Per etage werden de kamers gestript en opnieuw opgebouwd, terwijl de rest van het hotel gewoon in bedrijf was. Omdat Mercure het comfort voor haar gasten te allen tijde garandeert, zijn strikte afspraken gemaakt met de bouwondernemingen. Door een goede samenwerking tussen de eigen- en bouwmedewerkers, zijn we erin geslaagd de gasten ook tijdens de bouw een optimaal verblijf te bieden."

Gasten verblijven in luxe kamers, voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten van viersterren hotel. De badkamers hebben een strakke, moderne uitstraling en de baden zijn vervangen door royale inloopdouches. In de kamers heerst een aangename sfeer, waarin gasten zich kunnen ontspannen of in alle rust kunnen werken.

"Er is nu een geweldige balans tussen onze begane grond, waar onze trendy restaurant, bar en de moderne cocons voor flexwerken zich bevinden en de hotelkamers. Het is alsof we een totaal nieuw hotel zijn, het 'nieuwste' hotel in het centrum van onze prachtige stad", aldus een trotse Francis.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: