Verbouwing Mercure Hotel Nijmegen Centre afgerond

17 mei 2017 | Roy Spijker

Het afgelopen half jaar heeft een grootse verbouwing plaatsgevonden in Mercure Hotel Nijmegen Centre. Alle hotelkamers zijn geheel gerenoveerd, inclusief splinternieuwe badkamers.

Francis Kam, General Manager vertelt: "Deze verbouwing mag gerust een huzarenstuk genoemd worden. Per etage werden de kamers gestript en opnieuw opgebouwd, terwijl de rest van het hotel gewoon in bedrijf was. Omdat Mercure het comfort voor haar gasten te allen tijde garandeert, zijn strikte afspraken gemaakt met de bouwondernemingen. Door een goede samenwerking tussen de eigen- en bouwmedewerkers, zijn we erin geslaagd de gasten ook tijdens de bouw een optimaal verblijf te bieden."

Gasten verblijven in luxe kamers, voorzien van alle faciliteiten die men mag verwachten van viersterren hotel. De badkamers hebben een strakke, moderne uitstraling en de baden zijn vervangen door royale inloopdouches. In de kamers heerst een aangename sfeer, waarin gasten zich kunnen ontspannen of in alle rust kunnen werken.

"Er is nu een geweldige balans tussen onze begane grond, waar onze trendy restaurant, bar en de moderne cocons voor flexwerken zich bevinden en de hotelkamers. Het is alsof we een totaal nieuw hotel zijn, het 'nieuwste' hotel in het centrum van onze prachtige stad", aldus een trotse Francis.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?

Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de kamerprijzen verlagen. Wees daar heel voorzichtig mee. Het verlagen van kamerprijzen is echt onwenselijk, ook al kan het helaas wel eens onvermij...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Overlevingskansen voor je hotel: "Het glipt nu tussen je vingers door"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit elfde hoofdstuk bes...

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Branded Content Coronacrisis
Gratis scan voor onafhankelijke hotels en B&B's

Het nieuwe platform Scanjehotel.nl is een initiatief om hoteleigenaren van onafhankelijke hotels en B&B’s te helpen met het mogelijk - tijdelijk - verlagen van de maandelijkse kosten. Van energieleveranciers tot TV - en internetaanbieders en afvalkosten: alle maandelijkse vaste lasten ...

Interview Coronacrisis
"De onduidelijkheid vanuit de overheid is vermoeiend"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit tiende hoofdstuk be...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: