Anne van den Heuvel nieuwe F&B-manager Hilton Amsterdam Airport Schiphol

26 oktober 2017 | Roy Spijker

Anne van den Heuvel (1988) is benoemd tot food & beverage manager van Hilton Amsterdam Airport Schiphol. Anne is verantwoordelijk voor het algehele food & beverage concept voor Hilton Amsterdam Airport Schiphol, inclusief Bowery Restaurant, Axis Lobby & Cocktail Bar en de Meetings & Events.

Jolijn Zeeuwen, general manager Hilton Amsterdam Airport Schiphol, zegt over de benoeming van Anne van den Heuvel: “Met haar food & beverage passie en ervaring zal Anne ons team enorm versterken, zodat we voor onze gasten een vertrouwde locatie blijven waar men wordt verrast en visueel wordt geïnspireerd.”

Anne verheugt zich er op om het food & beverage concept in Hilton Amsterdam Airport Schiphol naar een nóg hoger niveau te tillen. Hierbij motiveert zij het team om de gasten op en rondom Schiphol te laten genieten van het spraakmakende concept. In 2018 wil zij de succesvolle GINius Afterwork events in Axis Lobby & Cocktail Bar nog groter maken en de gasten verzekeren van een uitstekende dinerervaring in Bowery Restaurant en vernieuwende arrangementen in de vergaderzalen. 

Anne van den Heuvel heeft gestudeerd aan de Hogere Hotelschool in Den Haag (2007 – 2011) en heeft zich onder andere gespecialiseerd op het gebied van restaurant management en vinologie. Na haar studie heeft zij als assistant store manager (2011 – 2012) op Curaçao de eerste Starbucks succesvol geopend en heeft daarna een tweede locatie geopend als store manager (2012 – 2014). Daarna heeft zij de stap naar Hilton gemaakt. Binnen een jaar ontwikkelde zij zich bij het Hilton op Curaçao van assistant food & beverage manager naar food & beverage manager (2014 – 2017). Hier heeft zij in 2015 de Hilton “F&B Most Improved Award” gewonnen, een nieuwe bar geopend en de medewerkerstevredenheid omhoog gebracht.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: