Bijzondere dinerervaring ‘Le Petit Chef’ nieuw in Nederland

20 december 2018 | Thijs Jacobs

Een wel heel bijzondere dinerervaring heeft haar weg gevonden naar Nederland: ‘Le Petit Chef’. Deze 3D geanimeerde tafelprojectie is ontwikkeld door het Belgische Skullmapping en neemt gasten mee in een verhaal. Op ludieke wijze bereidt de kleinste chef ter wereld de verschillende gerechten voor óp tafel, waarna gasten de gerechten precies op die wijze gepresenteerd krijgen. Een unieke ervaring, zowel voor gezinnen met kinderen als voor zakelijke gezelschappen. Novotel Amsterdam Schiphol Airport is de eerste in Nederland die deze exclusieve dinerervaring aanbiedt aan haar (hotel)gasten. De private dining room van het hotel is vanaf nu te reserveren voor data vanaf 27 december.

De chef naar Nederland gehaald

Het hotel dat is gelegen aan station Hoofddorp heeft ‘de chef’ zelf naar Nederland gehaald, zo vertelt Operations Manager Dimitri Kalaitzis: “Als onderdeel van de Accor-keten bieden wij onze gasten de kwaliteitsstandaarden die zij van ons mogen verwachten. Daarbovenop proberen we ons met innovatieve initiatieven te blijven onderscheiden van omliggende hotels. ‘Le Petit Chef’ is zo’n initiatief waar wij direct enthousiast van werden. Zoiets is er nog niet in Nederland en de unieke setting van onze private dining room biedt hiervoor het perfecte decor. En dus hebben wij alles op alles gezet om de kleine chef naar ons hotel te halen. Gelukkig met succes. We zijn enorm trots dat wij de eerste, en op dit moment de enige, in Nederland zijn die dit concept aanbiedt.”

Opent (nieuwe) deuren

De introductie van de dinerervaring in het hotelconcept zal naar verwachting veel (nieuwe) deuren openen. Kalaitzis: “Ook voor mensen uit de regio. Voor inwoners van Hoofddorp, Nieuw-Vennep, maar ook de Bollenstreek, is deze dinerervaring een mooie manier om kennis te maken met ons hotel. Zonder reclame te maken hebben wij al de eerste tafels verkocht. De allereerste klant schuift op kerstavond aan. We verwachten dat de unieke en exclusieve dinerervaring populair zal zijn onder jonge én oudere gasten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: